Закон України "Про освіту" (стаття 20).
Закон України "Про повну загальну середню освіту".
Закон України "Про дошкільну освіту".
Наказ МОН України "Про затвердження концепції розвитку інклюзивного навчання" від 01 жовтня 2010 р. № 912
Постанова КМУ "Про затвердження Порядку організації діяльності інклюзивних груп у закладах дошкільної освіти" від 10 квітня 2019 р. № 530.
Постанова КМУ "Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах" від 15 серпня 2011 р. № 872.
Постанова КМУ "Про організацію інклюзивного навчання в закладах позашкільної освіти" від 21 серпня 2019 р. № 779.
Лист МОН України "Щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами у закладах загальної середньої освіти у 2020/2021 навчальному році" від 31 серпня 2020 р. № 1/9-495.
Лист МОН України "Щодо створення інклюзивного освітнього середовища в закладах дошкільної освіти" від 25 червня 2020 р. № 1/9-348.
Наказ МОН України "Про затвердження Типового переліку допоміжних засобів для навчання (спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку) осіб з особливими освітніми потребами, які навчаються в закладах освіти" від 23 квітня 2018 р. № 414.
Наказ МОН України "Про затвердження примірного положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі середньої та дошкільної освіти" від 08 червня 2018 р. №609.
Наказ МОН України "Про впорядкування умов оплати праці та затвердження схем тарифних розрядів працівників навчальних закладів, установ освіти та наукових установ" від 26 вересня 2005 № 557.
Наказ МОН України "Про затвердження Порядку комплектування інклюзивних груп у дошкільних навчальних закладах" від 06 лютого 2015 № 104/52.
Постанова КМУ "Про затвердження Державного стандарту початкової загальної освіти для дітей з особливими освітніми потребами" від 21 серпня 2013 р. № 607.
Наказ МОН України "Деякі питання організації дистанційного навчання" від 08 вересня 2020р. №1115.
Лист МОН України "Щодо введення посади вихователя (асистента вчителя) у загальноосвітніх навчальних закладах з інклюзивним навчанням" від 28 вересня 2012р. №1/9-694.
Постанова КМУ "Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2003 р. № 585 і від 12 липня 2017 р. № 545" від 21 жовтня 2020 р. № 983.
Типові освітні програми для навчання осіб з особливим освітніми потребами.
Постанова КМУ "Про затвердження Порядку забезпечення допоміжними засобами для навчання осіб з особливими освітніми потребами у закладах освіти"від 9 грудня 2020р. №1289.
Лист МОН України "Щодо організації діяльності закладів дошкільної освіти у 2020-2021 н.р." від 30 липня 2020 р. №1/9-11.
Саламанська декларація та рамки дій щодо освіти осіб з особливими освітніми потребами.
Перелік корекційно-розвиткових програм для спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з особливими освітніми потребами.
Лист МОН України від 30 серпня 2021 р. № 1/9-436 "Щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами у закладах загальної середньої освіти у 2021/2022 навчальному році"
Постанова КМУ "Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами" від 21 липня 2021 року №765
Інклюзивна освіта. Навчальний посібник
Інклюзивна освіта від "А" до "Я"
Індивідуальна програма розвитку
Гіперактивна дитина у класі
Практика асистента педагога
Деякі питання щодо організації дистанційного навчання в інклюзивних класах
Особливості функціонування команди психолого-педагогічного супроводу в інклюзивних класах закладів загальної середньої освіти